3060911306 |
Programar a batxillerat amb el currículum LOMLOE |
2023-2024 |
Taller. Secundària Postobligatòria. Batxillerats |
|
|
|
12/3/2024 - 16/4/2024 (15 hores) de 16:00h a 18:30h |
|
CRP del Baix Llobregat V |
|
Almogàvers s/n (Cornellà de Llobregat)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Baix Llobregat V
|
| |
|
|
| |
Accessos |
Veure plànol
|
Inscripció |
07/01/2024 - 15/01/2024 |
|
DATA INICI PROVISIONAL |
| |
Descripció i Metodologia: |
Amb l'aplicació de la LOMLOE i el desplegament del nou currículum a tots els nivells del batxillerat encara es plantegen alguns dubtes de cara a la programació en aquest marc.
|
| |
Objectius |
-Adequar la programació d'aula als requisits normatius del Nou Currículum al batxillerat.
- Orientar al professorat en l'elaboració de models de programació.
- Promoure aprenentatges amb sentit per a l'alumnat.
|
| |
Continguts |
- El nou currículum al batxillerat.
- Les competències clau: integració dels seus components transversals.
- Les competències específiques vinculades als sabers de les matèries.
- Criteris i indicadors d'avaluació.
- Els sabers a les matèries.
- Les situacions d'aprenentatge com a eina vehicular de consolidació de l'aprenentatge competencial.
- Instruments d'avaluació.
- Programació dins la legislació LOMLOE.
- Possibles models de programació.
|
| |
Formador/a |
Jordi Rodon Cuixart
|
| |
Avaluació |
Elaboració de la tasca requerida pel formador
Es farà un seguiment de l'assistència.
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència al 80% de les sessions i presentació amb valoració positiva de les propostes d'activitats per als altres requisits.
- Es requerirà un qüestionari de satisfacció.
|
| |
Persones destinatàries |
Professorat de batxillerat.
|
| |
E-mail |
crp-cornella@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimarts |
12/03/2024 |
1600 |
1830 |
Sessió 2 |
dimarts |
19/03/2024 |
1600 |
1830 |
Sessió 3 |
dimarts |
02/04/2024 |
1600 |
1830 |
Sessió 4 |
dimarts |
09/04/2024 |
1600 |
1830 |
Sessió 5 |
dimarts |
16/04/2024 |
1600 |
1830 |
|
| |